zondag 10 maart 2013

Sushi zondag!

Zo, in plaats van de hele zondag haken ben ik lekker sushi gaan maken voor mezelf. Mijn vriend houdt er niet van en daarom maak ik het veel te weinig, maar vandaag was hij er niet en kon ik lekker mijn eigen gang gaan! 
Ziet er heerlijk uit toch? Het was ook erg lekker en ik heb nog een beetje over morgen!








Ziet er heerlijk uit toch? Het was ook erg lekker en ik heb nog een beetje over morgen!

Ondertussen ben ik ook nog bezig geweest met de paastak optuigen, maar die moet nog wat meer leuke haaksels krijgen dus daar komt morgen hopelijk een foto van! 

4 opmerkingen:

  1. Dit ziet er zeker heerlijk uit, goed dat je dat voor je eigen gedaan hebt.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er zeker prachtig uit...heb het eerlijk gezegd ook nog nooit gegeten hi hi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijk,
    Dat ga ik van de week ook maar weer eens maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brrr nee dat lust ik echt niet,maar ziet er wel mooi uit,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje plaatst! Groetjes, Dedy