vrijdag 19 april 2013

Oranjemarkt!

Zo, aan de oranjehaak. Als ik genoeg haak de komende anderhalve week hoop ik een kraampje te kunnen vullen op de koninginnemarkt 30 april! 
Hieronder de kroontjes die ik al zovaak voorbij zag komen de afgelopen week. Het is gehaakt met een soort oranje lint. van linea pura. Echt ontzettend leuk!
Veiligheidsspeld erin en klaar!


Verder de lekkere onderzetters die ik al zo vaak gemaakt heb. Deze gaan blind en gedachtenloos en vallen altijd in de smaak, dus perfect voor de oranjemarkt dacht ik zo. 







Hierboven nog een leuk kroontje alleen dan met touw & lint samengehaakt. Ik vond het effect wel erg leuk, maar het haken zelf is niet zo fijn omdat het heel stroef gaat, dus deze laat ik bij 1x!


En dan de leuke babyschoentjes bij i'm topsy turvy die ik al eerder gehaakt heb in andere kleuren, nu in het knaloranje. Wie wil zijn baby/dreumes nou niet op koninginnedag zien in deze geweldige knallende slofjes!

Hebben jullie nog leuke ideeën die in de smaak zullen vallen op koninginnedag voor de markt? Die ook nog eens een beetje snel te produceren zijn? Ben benieuwd!




De afgelopen tijd heb ik al 3x meegemaakt dat mijn post niet aankwam. Heel vervelend, waardoor ik deze leuke sticker give away nooit ontvangen had! Ontzettend lief van JoséBianca dat ze het alsnog wilde opsturen. Dit weekend weer een paar jarigen dus ik heb meteen wat aan de leuke stickers! Kijk ook eens op de leuke site! Daar worden mooie spulletjes verkocht. 





3 opmerkingen:

  1. Ideeen zat: zadelhoesjes, potjes met gehaakte deksel met iets erin, telefoonhoesjes, schilderijtjes met iets gehaakt erop, sleutelhangers dat was het zo'n beetje :) En die stomme post ook, ik denk dat ik het eind volgende week op de post doe, jouw verassingkje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook druk kroontjes aan het haken voor de klas van mijn dochter. Zij neemt 26 April afscheid van de klas doordat zij naar een andere school gaat. Ze gaat naar een speciaal onderwijs. En op 26 April hebben ze Koningspelen op school dus de kroontjes kunnen leuk opgespeld worden.
    Ik wens je een fijne Koninginne/Koningsdag!
    Groetjes ut Fryslan , Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ze zijn inderdaad heel leuk daarvoor! Spannend, voor je dochter! Hopen op een leuk afscheid en veel geluk op de nieuwe school.
      De kroontjes vallen ongetwijfeld in de smaak.

      Groetjes!

      Verwijderen

Leuk dat je een berichtje plaatst! Groetjes, Dedy