dinsdag 11 juni 2013

Freubels



Weer een paar kleine dingen tussendoor gehaakt. Ondanks dat ik het heel druk zou moeten hebben met school nu, kan ik toch niet van die haaknaald afblijven. Dit uiltje hierboven heb ik al een aantal keer voorbij zien komen, ik kon het dus niet laten om het patroontje ook te kopen op Etsy,com. Op de link kan je hem vinden. 
Ik vind hem ontzettend leuk en er is ook oneindig veel variatie, er volgen er dus vast nog wel meer. (Moet wel eerlijk zeggen, ontzettend veel werk met naaien, vastmaken, afhechten enz)





Nog wat spulletjes voor de markt in een kleuren thema. Leek me wel leuk staan op de kraam zo. Hartje wederom van Karinaandehaak, net als de bovenste onderzettertjes. Uiltje en het vlindertje uit het boekje Kleurrijke cadeautjes haken van Margriet van sparkelz-creatief
De roosjes van Ravelry en de leuke onderzetters onderaan zag ik op facebook bij de dutch crochet group met deze link.

Zo, iedereen weer netjes vermeld! Ook altijd handig, want dan kan iedereen eventueel een kijkje nemen om het zelf te maken. 



8 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt in zachte kleuren.
    Het uiltje is ook leuk.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan,
    heel mooie kleurencombinaties!

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je uiltje is super leuk geworden. Ik ben wel van de kleurtjes,
    maar ik vind die uiltjes en onderzettersin pastel tinten ook erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige haakwerkjes meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden! Prachtige kleuren! Is dit Catania?

    Groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie werkjes allemaal. Ik heb net ook zo'n uiltje gehaakt. Is inderdaad heel veel werk met in elkaar zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Druk met school herken ik.
    Vooral nu: alle punten nog binnen doen, alle werkjes nalezen.... het houdt niet op, ook niet aan de kant van ons leraars.

    Maar ik neem aan dat jij als student het even moeilijk hebt.
    Binnenkort vakantie voor ons beiden.
    We hebben het verdiend.

    Veel succes met de uiltjes en de school!



    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjeetje wat gaaf allemaal,wou dat ik kon haken,maar helaas zoveel pogingen gewaagd en niets,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje plaatst! Groetjes, Dedy